Milada Jašová

jsem maminka dvou ratolestí a manželka jednoho muže, arteterapeut, miluji přírodu, rostliny, zvířata, živly, barvy života. Arteterapie /http://moje-arteterapie.webnode.cz/  

autorka webu www.navrat-k-dusi.webnode.cz 

předsedkyně Spolku pro rodinu http://spolek-pro-rodinu.webnode.cz/

 
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1304x

Milada Jašová

Ten umí to a ten zas tohle….

Kdysi jsem si přála, být někým jiným. Cítila jsem, že nejsem dost dobrá, styděla jsem se projevovat. Tyto pocity ve mně vyvolávalo mé okolí, které na mě působilo. Můj otec, který mi předpovídal, že budu utírat kravám zadky. Má matka, která je sama tak nesebejistá, že mi stále opakovala, to nezvládneš, na to nemáš. Ve škole byl tlak hlavně na výkon, nikdo nás tam nenaučil být člověkem. Ze všeho co jsem se těch osm let učila, jsem především využila čtení, psaní, možná zeměpis, ale hlavně jsem se naučila přežít ve skupině jedinců se zcela odlišnými prioritami a představami o životě.

4.2.2013 v 8:08 | Karma: 13,87 | Přečteno: 416x | Diskuse| Společnost

Milada Jašová

Než se zabiješ, ukliď před prahem!

Nedávno jsem viděla rozhovor s psychologem Gayem Hendricksem, kterému volal jeho velmi sklíčený klient, jenž pomýšlel na sebevraždu. Doktor Hendricks se ho zeptal, zda si během dne nevšiml, něčeho čím by mohl pomoci někomu jinému. Klient dlouho přemýšlel a pak řekl, že ano. Když se vracel domů, všiml si, že místo před prahem jeho staré sousedky by potřebovalo zamést. Doktor mu řekl, aby na tu paní nezvonil ani jinak na sebe neupozorňoval, vzal koště a to místo před prahem uklidil. Až bude hotov, může svému doktorovi opět zavolat. Muž byl pryč asi 15 minut, a když se vrátil, byl to úplně jiný člověk. Dokázal něco uskutečnit. Tento skutek z něj udělal laskavého člověka, a takoví lidé se přece nechtějí zabíjet.

2.2.2013 v 9:03 | Karma: 24,28 | Přečteno: 1032x | Diskuse| Společnost

Milada Jašová

Proč ta paní vzdychala?

Dnes jsem byla nakupovat v obchodě nějaké dárky. V pánské konfekci jsem trčela nejdéle, dělalo mi docela problém vybrat ten správný svetr pro toho určitého člověka. Na rozdíl od mé kamarádky módní návrhářky, která koukne jedním okem a ví. Tak já tedy fakt nevím, mám prostě problém si tu věc představit na tom člověku. Možná to znáte, snažila jsem se a nešlo to, nešlo to, až mně z toho začal „bolet mozek“, jak říká malá dcerka od mojí kamarádky. Děti jsou v tomhle opravdu kouzelné.

1.2.2013 v 11:11 | Karma: 13,09 | Přečteno: 1448x | Diskuse| Společnost